Lámete si hlavu s tím, jak se obléci na brandové focení? Poradím vám, co bude to pravé právě pro vás! Nejste na to sama!
Šaty dělají člověka – to prostě platí a platit bude. Co vy sama? Působí na vás to, jak je někdo oblečený? Na mě určitě ano. Nejde při tom o hodnotu oblečení jako takového, ale spíš o to, jak na mě působí celek – sladěnost, barvy, materiály, to, jak to dané osobně prostě sedne. A co si budeme povídat, určitě byste chtěla, aby si lidé, kteří uvidí vaše fotky, řekli “Fakt jí to sluší!”. Pojďme se teda společně podívat na pár rad a tipů, které vám mohou pomoci s tím, jak se obléci na vaše brandové focení.
Nejlepší oblečení na focení?
V první řadě, bych vás chtěla ubezpečit, že pokud si nejste jistá, jak se na své brandové obléci, tak na to nejste sama. Kontaktujte mě a ráda vám pomůžu nebo doporučím kontakt na některou z šikovných stylistek, které váš outfit sladí k dokonalosti.
Pokud to ale přece jen chcete zvládnout sama, tak čtěte moje doporučení. Třeba vás díky nim napadne nová kombinace nebo vyrazíte na nákupy za tím nejlepším kouskem.
Proč vlastně brandové focení?
Pokud si nejste jistá, jestli brandové focení vůbec potřebujete, tak si přečtěte můj článek na téma Chybí něco vašemu vztahu s klienty?. Najdete tam důvody, proč právě brandové focení může povznést vaši značku na novou úroveň. A vůbec nezáleží na tom, jestli vyrábíte pletené košíky nebo jste překladatelka. Prostě BUĎTE TVÁŘÍ VAŠÍ ZNAČKY a vytvořte si s vaším klientem pevný a trvalý vztah!
Mých 6 tipů, jak se obléci na brandové focení
Nyní vám představím mých 6 tipů, co MÁTE dělat a co VOLIT na vaše brandové focení. Nevnímejte je prosím jako ultimáta nebo příkazy. Tipy vám spíše pomohou k tomu, abyste se cítila při focení dobře a hlavně, aby vznikly krásné fotky, které vašim současným i budoucím klientům řeknou, kdo opravdu jste a kdo stojí za vaší značkou
1. Vsaďte na jednobarevné kousky
Možná tíhnete k oblečení s potisky nebo výraznými vzory a bezesporu to mohou být skvělé kousky pro vaše každodenní nošení. Puntíky, proužky nebo květiny ale na fotografiích tak skvěle vypadat nemusí. Budou zbytečně odvádět pozornost od vás, jako toho hlavního, co na fotce má být vidět.
Pokud přece jen myslíte, že bez takového oblečení to nejste vy, tak s tím můžeme společně pracovat. Je ale nutné, abyste se obrátila mě a společně vybereme pak takové prostředí a pozadí, které nebude rušivé a společně s potištěným oblečením nezpůsobí na fotografii spíš chaos.
2. Oblečte se "fit"
Mám tím na mysli oblečení, které vám prostě padne. Nepadnoucí oblečení bude zbytečně snižovat vaši profesionalitu a to nechcete. A už vůbec ne na fotkách, které mají budit ten nejlepší dojem, abyste na své současné i budoucí klienty zapůsobili.
Zapomeňte teda na oblečení, které jste nosila před 10 lety a 2 velikostmi…. Na druhou stranu nevypadají dobře ani saka velikosti stanu nebo obrovské svetry, ve který se snažíte všechno schovat. Vyberte prostě to, co lichotí vaší postavě a cítíte se v tom dobře a uvolněně.
3. Použijte doplňky
Šperky opravdu pozvednou každý outfit na vyšší úroveň. Proto je přece také používáme “na večer”, abychom se trochu blýskly.
Zvolte náramek ladící k triku nebo jemné náušnice a uvidíte, jak najednou rozkvetete. U jednobarevných trik a blůz navíc delší řetízek nebo brož dodá nápaditost a doplní váš styl.
I v tomto případě ale platí zlaté pravidlo MÉNĚ JE VÍCE. Takže pokud chcete použít výrazný náramek, tak pro tentokrát vynechejte výrazné náušnice. Vyberte 1 ústřední kousek a ten nechte zazářit!
4. Použijte vaše brandové barvy
Účelem těchto fotografií je, abyste je ukazovala na vašem webu nebo sociálních sítích. Myslete teda i na to, aby ladily k vaší značce.
Vzpomínáte, jak jste si na začátku tvoření vašeho brandu vytvořila mood board a vybrala barvy pro vaši značku (Chybí něco vašemu vztahu s klienty?)? Držte se ho! Stačí v jedné nebo dvou barvách, ostatní kousky vybírejte v neutrálních odstínech, jako je béžová, šedá, bílá, černá nebo denim.
Snažte se vyhnout barvám, které jsou úplně mimo vaši barevnou paletu. Pokud ladíte váš brand do pastelové zelené a modré, tak pro tentokrát nechte doma vaše oblíbené červené sako.
Cítíte se teď trochu svázaně? Nemusíte. Pořád máte tvůrčí svobodu v tom, jaké vyberete materiály nebo jak si pohrajete s vašimi brandovými barvami na vašem oblečení. Můžete použít třeba “vaši barvu” na kalhotovém kostýmku nebo overalu, abyste byla jednobarevná od hlavy až k patě. Nebo ji naopak můžete použít jen jako doplněk ve formě šátku v kombinaci s neutrálním zbytkem oblečení.
5. Noste podpadky
Ať chceme nebo ne, tak podpadky vypadají na fotce vždy lépe, než nízké boty. Proč? Prostě vám opticky prodlouží postavu. Pokud to je to, čeho chcete také dosáhnout, vezměte si je.
Pokud jste ale holka do tenisek tělem i duší, tak si vemte tenisky. Pořád jsou tyto tipy jen výběrem možností, jak můžete k výběru svého outfitu na brandové fotky přistoupit. Pokud jsou vám podpadky natolik vzdálené, že si je na sobě vlastně ani neumíte představit, tak je nechte doma. Pokud je sebou vezmete, nezapomeňte je vhodně sladit se zbytkem outfitu.
6. Připravte si varianty
Rozhodně nic nezkazíte tím, že si připravíte víc variant oblečení a přinesete je na focení sebou. Spíš naopak. Společně pak třeba vytvoříme novou variantu, která vás doma nenapadla, nakombinujeme kousky podle aktuálních světelných podmínek nebo podle pozadí, kde zrovna budeme fotit.
Rozhodně se nebojte, že byste zdržovala převlékáním. Obě z našeho focení budeme chtít vytěžit maximum a různé outfity k tomu prostře patří.
Ideální je, si varianty doma předem vyzkoušíte – zejména proto, abyste ověřila, že vám dobře padnou nebo že oblečení nemá žádné vady. I když na focení budu mít u sebe pravděpodobně jehlu i nit, tak společný čas asi úplně nechceme trávit zašíváním kalhot.
Chcete fotky pro vaši značku?
Pomohly vám trochu moje tipy? Pokud si nevíte rady, tak se mi ozvěte a společně určitě vybereme to pravé pro vás. Stále totiž platí, že brandové fotky mají ukázat to krásné z vás a i když běžně pracujete v teplákách a mikině, tak na schůzku s klientem chcete vypadat krásně a k světu. I to, jak na něj bude působit váš outfit ho totiž (ať už vědomě nebo nevědomě) ovlivní v tom, zda si nakonec vybere vás nebo vaši konkurenci.
Podívejte se také na článek “Co NEnosit na brandové focení” a už rozhodně nešlápnete vedle.
Už se nemůžu dočkat, až společně vytvoříme sadu krásných fotografií, které budou do celé světa křičet “TOHLE JSEM JÁ!”.
Pokud ano nebo máte nějaká další doporučení, která by mohla pomoct dalším, napište mi do komentáře sem nebo na můj instagram. Stejně tak mě kontaktujte, pokud máte nějaké další otázky, chcete poradit nebo objednat termín vaše brandového focení! Chcete dostávat články do vaší emailové schránky jako první? Přihlašte se k odběru novinek na konci stránky.
2 Replies to “Jak se obléct na brandové focení”