Klientský dotazník k brandovému focení

Děkuji, že jste se rozhodli pro využití mých služeb. Níže najdete dotazník k Vašemu brandovému focení. Před tím, než spolu půjdeme fotit bych se o Vás totiž ráda dozvěděla co nejvíce. Jen tak budu moci připravit focení přesně pro Váš brand a budeme tak společně blíže k tomu, abychom vytvořili krásné fotografie.

Berte tento dotazník i jako Vaši přípravu na focení. Vše si rozmyslete. Prosím o zaslání dotazníku nejpozději 10 dnů před naším termínem focení.

Mějte krásný den.

Vaše Zuzana

Popište prosím co nejpřesněji váš produkt/y nebo služby. Klidně popište, na jaké produkty/služby se chcete zaměřovat.
Popište prosím co nejpřesněji, kdo je Váš ideální klient, na kterého cílíte, jaké má vlastnosti.
Zamyslete se, jaká 3 slova vaši značku nejvíce vystihují nebo chcete, aby ji vystihovala.
Pokud číselné kódy nemáte, tak stačí slovní popis
Popište cokoliv, co považujete za důležité, abych před focením věděla.
Popište všechny kanály, které k prodeji používáte.
Zaškrtněte všechny možnosti, které potřebujete.
pokud jste je nenašli v seznamu výše.
Zaškrtněte pole, která splňují vaši představu. Můžeme případně měnit podle situace/dohody.
Popište, co dále budeme fotit - pokud jste to nenalezli v seznamu výše.
Popište, kde dále budou fotografie používány, pokud není uvedeno na seznamu výše.
Moodboard na Pinterestu, instagramový účet nebo webové stránky s obrázky, kterými se inspirujete, nebo které mají podobný vzhled a dojem, jaký si sami představujete. Popište mi prosím požadovanou atmosféru vašich nových fotografií a konkrétní podrobnosti, které jsou pro vás důležité.
Např., že se Vám více líbí na fotkách jen pravá nebo levá strana tváře, že nerada ukazujete zuby, že nosíte brýle a bez nich se fotit nechcete apod.